Bestaat er een programma die soortgelijk is aan Spotydl?

Hallo,

Bestaat er een soortgelijk programma waarbij je de titel en artist van een song moet invoeren en dat hij dan alle mp3 websites gaat afzoeken naar de juiste song, de juiste lengte van de song en een hoge bitrate ?

Ik gebruik namelijk Spotydl om songs te downloaden die Spotify in hun database heeft staan. Netjes in 320 kbps (gecheckt met Spek). Er zit alleen wel een nadeel aan: Niet alle songs staan op Spotify.

Zo ben ik gaan downloaden via Youtube met: clipconverter.cc
Alleen daar zat ook weer een nadeel aan: De downloader gaf aan dat de song in 256 kbps (bitrate) zou worden gedownload, maar na wat onderzoek met Spek (audio spectrum analyzer) bleek de song maar 128 kbps te zijn.

Ik hoop dat jullie een programma weten die deze nadelen niet heeft.

Groet,
Jordi

Toegevoegd na 2 uur:
Ik ben opzoek naar een programma die alle mp3-downloadsites af gaat zoals Spotydl. Op dat soort downloadsites staan gewoon echt hoge bitrate songs. Heb alle .mp3's die ik gedownload heb via Spotydl gecheckt en alle .mp3's zijn echt 320 kbps

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.2K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt het ook handmatig doen, ga namelijk op Google zoeken naar: "artiest - titel" filetype:mp3. Werkt altijd. Vind je niks, probeer dan ook eens zonder aanhalingstekens.

Het beste antwoord

Probeer FLVTO eens, je hebt een online converter en een plug-in die je kan installeren.. Je kan bepalen welke codec je wil en in HD formaat of niet, of het nou MP3 of MP4 is..

Succes,

Luuk van den Akker
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Prima converter! Alleen ik was echt opzoek naar een programma die alle mp3-downloadsites af gaat zoals Spotydl.