Hoe kan het dat mijn Sony Vegas pro 13.0 geen beeld geeft bij een MP4 bestand?

Ik gebruik Sony Vegas Pro 13.0 en sinds vandaag geeft hij geen beeld meer als ik een MP4 wil bewerken, slechts een zwart beeld en het geluid. Weet iemand hoe dit kan? Heb net ook al een codec pack gedownload, dus dat is de oplossing niet helaas...

Al verschillende vragen gelezen maar deze gaan allen niet over een MP4...

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2K

Het beste antwoord

Dat probleem had ik ook een keer. Dit komt doordat je niet de juiste codecs hebt of omdat je vegas niet de juiste plugins heeft. Dit kan je fixen door (je vegas pro te restarten) of je mp4 bestand te converten naar een WMV. of AVI. bestand.

Als je een codec pack nodig hebt download het op deze site: http://www.free-codecs.com/download/k_lite_codec_pack.htm (dit heb je zotezien al geprobeerd)

Als je een converter nodig hebt. Gebruik een online video converter of download een gratis converter:
http://www.online-convert.com/