Hoe maak ik een digitale werkplek?

Ik ben ict`er op een school en wil graag software en windows verkenner afschermen voor de leerlingen. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als de ict'er dit moet vragen, hebben de leerlingen volgens mij vrij spel

Het beste antwoord

deze dagen hebben 'internet café management tools' de leiding in deze tak van werk, vroeger waren dat nog de bibliotheken. download dus eens een paar netcafé suites en kijk welke in je klaslokaal aansluit