Hoe sluit ik skype af bij windows 8.1?

Zelf sluit ik af met het x rechtsboven. Volgens vrienden zit ik dan nog steeds op Skype. Het programma draait onder Windows 8.1. Wie weet raad?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je Skype vervelend vind als applicatie van Windows 8.1 dan kun je ook Skype voor Windows-bureaublad downloaden, dit is de skype waarvan je gewoon alles vanaf het bureaublad kun kunt regelen zoals het is in Windows <7. Hier kun je ook Skype makkelijker afsluiten. http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik geef je een tip verwijder je skype en zet de bureaublad versie van skype er op werkt veel stabieler. http://www.skype.com/nl/download-skype/skype-for-computer/

Antwoorden (1)

Je kunt de Status aanpassen, zodat je voor vrienden afwezig of onzichtbaar bent.
Klik daarvoor op het zwarte driehoekje naast het wolkje en kies een andere status.

Wil je de Skype App volledig afsluiten dan kan dat op verschillende manieren:

Beweeg de muisaanwijzer naar de bovenrand van de app. Er verschijnt een handje. Druk de linkermuisknop in en houd die ingedrukt. Beweeg dan het handje naar de benedenrand van uw beeldscherm. De app wordt steeds kleiner en verdwijnt uiteindelijk. Dan is hij afgesloten.

Ga naar het Startscherm (Windows-toets of Startknop in Windows 8.1).
Beweeg de muisaanwijzer naar de linkerbovenhoek van het Startscherm.
De geopende apps verschijnen in beeld. Klik met de rechtermuisknop op de app die u wilt sluiten.
Klik op Sluiten.