Kan ik gratis upgraden naar een nieuwere versie van Word als ik de vorige versie gekocht heb?

Wanneer Word 2010 uitkwam, heb ik deze versie gekocht. Is het mogelijk om nu te upgraden naar Word 2013 zonder opnieuw het programma te moeten kopen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Was het maar z'n feest! Je koopt een licentie voor Office 2010 voor dit product krijg je ook updates. Wil je over na Office 2013 dan zal je een nieuwe licentie moeten aanschaffen voor Office 2013.

Dit zelfde als je een licentie voor Windows 7 hebt, wil dit niet zeggen dat je automatisch gratis kan upgraden naar Windows 8.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, je kan niet upgraden van Word 2010 naar 2013
Dat is bij 95% van alle software pakketten zo.
(denk aan windows, games, auto cat enzo)