Waar vind ik bij Word het tabblad lezen, zodat ik een opmerking kan invoegen?

Ik moet iets doen op word maar ik vind het tabblad lezen niet.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.9K

Het beste antwoord

In Word 2010 staat een tabblad "Controleren". Door daarvoor te kiezen kan je klikken op de knop "Nieuwe opmerking". Daarmee komt aan de rechterkant van het document een extra veldruimte tevoorschijn, met daarin een gekleurd tekstvak waarin jij je opmerking kunt typen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

In Word 2013 vind je de mogelijkheid om opmerkingen toe te voegen in het tabblad "invoegen", net rechts van het midden in het lint
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb word 2010 waar staat het dan?