Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In welke formaat moet ik muziek branden voor een Golf 6?

Ik krijg de auto zelf pas over een aantal dagen, maar wil alvast wat CD's branden. Weet iemand of ik het als MP3 kan branden of het als Audio-CD moet via iTunes?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zit er überhaupt wel standaard een cd-speler in een golf 6? Met audio cd zit je dan iig wel goed. Of er een MP3 speler functie zit op de Cd-speler dat kan niemand met zekerheid zeggen. Of er moet heel duidelijk gespecificeerd zijn door de dealer/VW welke cd-speler er in je auto komt te zitten en dat ze daar niet van af mogen wijken. In theorie kan ik gisteren een golf 6 hebben gekregen met cd-speler die wel MP3 af speelt, maar dat VW vanaf vandaag een ander type uitlevert met minder functies.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

u kunt het beste brandde als mp3 file dat is altijd goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zowel een mp3 cd als een gewone audio cd werken beide in de cd-speler van een Golf 6. Voor het branden mp3 cd of een audio cd kun je verschillende programma's gebruiken. Zelf gebruik ik altijd Burnaware (gratis) of Nero (betaald, maar gratis proef-versie).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding