Hoe kan in de taal wijzigen in Norton?

Hallo, misschien een stomme vraag, maar ik kom er niet achter. Ik heb Norton 360 gekocht en geïnstalleerd en waarschijnlijk niet opgelet dat hij op Italiaans stond bij de installatie. Nu is alles in het Italiaans, dus ook alle meldingen. Binnen mijn account kan ik wel de taal wijzigen in Nederlands, maar dat heeft geen effect voor wat er in mijn menu balk verschijnt, noch voor de officiele meldingen. Alles blijft in het Italiaans en die taal beheers ik niet echt....;-(

10 jaar geleden
in: Software
8.2K
SimonV
10 jaar geleden
Zie ook hier: https://community.norton.com/t5/Norton-360/How-to-change-norton-360-language/td-p/197656

Antwoorden (1)

Uninstall het hele programma via windows configuratiescherm en probeer het dan opnieuw