Kun je een bericht in de inbox van outlook nog een onderwerp geven?

Sommige berichten moet ik nog bewaren, maar als ik ze zonder onderwerp heb binnen gekregen zijn ze moeilijk terug te vinden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
4K
Reddie
10 jaar geleden
Doorsturen naar jezelf met een onderwerp.

Het beste antwoord

Nee, dat kan niet, maar een alternatief kan zijn om hem aan jezelf door te sturen, dan kun je wel het onderwerp aanpassen, hoewel de ontvangstdatum dan natuurlijk wel zal veranderen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de meeste versies van Outlook kan het wel. Gewoon in het onderwerpvak gaan staan, de tekst verwijderen, nieuwe tekst typen en het bericht bewaren.
In de webmail van Outlook gaat het niet.

Toegevoegd na 1 dag:
Als je de opdracht 'bericht bewerken' toevoegt aan de werkbalk 'Snelle toegang', kan je daarmee zelfs het hele bericht bewerken en het zo bewaren.