Hoe krijg ik mijn icoontjes terug?

Ik heb een maand geleden ongeveer op een foto gedrukt op skype, en sinds dien zijn al mijn icoontjes kwijt. Ik heb alles geprobeerd maar ik ben nou eenmaal niet zo slim in computers. Eerst waren de icoontjes van Windows Live Photo Gallery en door mijn veranderingen naar Internet Explorer. Is het soms een virus? Kunnen jullie mij helpen? (Het liefste gratis)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan je een screenshot maken hoe je bureaublad eruit ziet met je icoontjes?
en ook de foto (of link van de foto)
want ik heb het idee dat je een virus op je computer hebt

Antwoorden (1)

Het is zowiezo geen virus wees gerust ! Maar met icoontjes bedoel je de standaart plaatjes van skype of je eigen fotos ? Want dan zou ik op bladeren drukken en dan opent die automatisch hef punt waar je fotos staan (iedergeval vaak wel )

En wat bedoel je precies net icoontjes van live photo galery naad internet explorer ? Als je bedoeld dat die ze daar ineens mee wilt open druk op rechter muisknop open met klik dan op photo gallery ( of stel hem.al vast automatish in ) ik probeer je te helpen maar het verhaal hierboven is een beetje onduidelijk . Haha
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik bedoel de icoontjes op het bureaublad. En met de Photogalerry naar Explorer bedoel ik dat ik het daarmee wil openen maar als ik daarop klik opent het programma niet. Ik zal vandaag een paar foto's plaatsen van hoe en wat & de uitleg een beetje aanpassen.