Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt in eac de command line -b 320 --add-id3v2 --pad-id3v2 --ta "%a" --tt "%t" --tl "%g" --ty "%y" --tn "%n" %s %d ?

Als ik deze en andere command lines invoer, krijg ik de melding: ongeldige vervangingsmarkering gevonden; ik denk dat het met de %-tekens te maken heeft, maar ik weet niet wat ik ermee moet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
796
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Sorry, ben het woordje "niet" aan het einde van de vraag vergeten: moet dus zijn:
Waarom werkt in eac de command line -b 320 --add-id3v2 --pad-id3v2 --ta "%a" --tt "%t" --tl "%g" --ty "%y" --tn "%n" %s %d (of andere command lines) NIET?
Poet
10 jaar geleden
Moeten er geen " " rond de %s en de %d? Ik zeg dit zonder enig benul van eac (maar wel met veel gevoel voor aanhalingstekens)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie, maar dat maakt voor de foutmelding geen verschil; ik heb de regel gekopieerd van een website over eac.
gvrox
10 jaar geleden
Is mijn antwoord inderdaad de oplossing ?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De opties %s en %d zijn veranderd (en wellicht nog wel meer), lees http://eaccodecpack.blogspot.nl/2011/05/facts.html .

%s moet %source% worden en %d wordt %dest%
(Lees meer...)
gvrox
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding