Kan je een laptop formatteren met een externe beeldscherm?

De beeldscherm van mijn laptop is kapot. Nu werk ik met mijn laptop via een andere externe beeldscherm. Nu wil ik mijn laptop formatteren, maar ik ben bang dat mijn externe beeldscherm niet word herkend tijdens het formatteren. Is dat zo??

10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Daar is geen gevaar voor. Je scherm wordt aangestuurd op hardware niveau, niet op software niveau. Je werkt wel even op een verkeerde resolutie, maar dat maakt weinig uit,
escape
10 jaar geleden
dit kan. mijn beeldscherm was ook kapot, toen heb ik blind mijn pc aangezet en inglogd, toen wist ik teamviewer te openen en heb ik mijn pc overgenomen. Dit kan natuurlijk alleen als je teamviewer heb geinstalleerd en als je de pc zo over kan nemen, en je moet natuurlijk ook je pc blind kunnen gebruiken. (; verder is het zover ik weet niet mogelijk om het op een andere manier te doen.