Hoe verstuur je met Thunderbird email meerde mensen een bericht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je de knop "opstellen" klikt krijg je een nieuw venster waar bovenin een regel ingevuld dient te worden met "Aan:". Daar vul je normaliter je geaddresseerde in. Daaronder zijn nog tal van extra regels waar je e-mail adressen kan invullen. Je kan kiezen of je meerdere geadresseerden wil, een carbon-copy of blind carbon-copy, of een reply-to adres.

Antwoorden (1)

Maak gewoon een bericht zoals je dat aan één persoon zou sturen. Type het adres van die eerste persoon bovenaan in, bij de "Aan:".

Klik daarna op de regel onder het adres van die eerste persoon. Daar vul je het adres van de tweede persoon in.

De derde persoon vul je in op de regel daar weer onder. Enzovoort.

Gewoon één regel per persoon.

Cryofiel