Mijn skype blijft ingelogd, zelfs nadat het internet uitgeschakelt is, weet iemand hoe dat kan?

Mijn Skype blijft eeuwig ingelogd de laatste tijd.
Mijn Ipad heb ik de Wifi af gehaald, mijn laptop hetzelfde, router uitgeschakeld en verder heb ik als het goed is nergens nog een computer of ander apparaat dat op internet kan of op mijn skype kan.

Is dit een bugg ofzo? Iets dat vaker voor komt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.6K

Het beste antwoord

ga naar rechts onder in start op het icoontje van skype. Rechtsklik, en kies afsluiten.
Of: kies status: offline
Of: kies Skype openen> skype (links boven) afmelden
Of: kies Skype openen> skype > privacy > Algemeen (links) > vink skype opstarten met windows uit.
Of: een combinatie. Afmelden en niet meer auto-opstarten

Je had beter eerst je vraag kunnen stellen, voordat je alle internet eraf haalde.