Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik (de Engelse versie van) een printscreen van het scherm dat verschijnt in Adobe Reader als je op de printknop drukt?

De Nederlandse Adobe reader heb ik, maar om iets over Adobe Reader uit te leggen aan Engelstaligen heb ik de exacte Engelse specificaties nodig, bijvoorbeeld die onder de kop "pagina vergroten/verkleinen en verwerken", de tweede lijst. Daar staat "afdrukstand", met de opties automatisch afdrukken, staand, liggend. Ik kan wel vertalen, maar hoe staat het er in de Engelse versie van Adobe in? Ik wil misverstanden en verwarring voorkomen. Het handigst zou zijn een printscreen van dat hele venster. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
571

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

de engelse versie kun je net als alle andere downloaden op de side van adobe Reader, dan heb je alle specificaties die je nodig hebt-
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat heb ik uiteraard als eerste geprobeerd, maar als je al een Nederlandse versie hebt, mislukt dit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee hoor ik heb zowel een nederlanse als duitse versie, dus waarom zou een engelse niet lukken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien met ik het nog eens proberen....Misschien mislukte het omdat ik de Nederlandstalige Adobe Reader geopend had op mijn computer toen ik de Engelse versie probeerde te downloaden....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding