Als ik 1 google chrome pagina open staat er 3 keer chrome in mijn windows taakbheer hoe kan dat?

Als ik 1 keer een standaard pagina van google chrome open, staat er in mijn windows taakbeheer wel drie keer het woord chrome. Als ik er daar 1 van afsluit, sluit ook die ene pagina die ik op dat moment open heb staan. Waarom is dat?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.7K

Het beste antwoord

Ik denk dat het 3 keer onder je processen staat onder taakbeheer. Dit betekent dat Chrome die 3 processen nodig heeft om te kunnen functioneren. Een proces staat namelijk niet gelijk aan een programma of applicatie. Waarschijnlijk staat bij applicaties onder taakbeheer maar 1 keer Chrome.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij telt Windows Taakbeheer alle dingen die worden geopend (ook sub-pagina's etc) door Chrome mee als applicatie. Ik heb het hier ook 10 keer als proces lopen met slechts 2 tabbladen geopend.