Hoe zet je een powerpoint op een usb stick?

Ik heb vrijdag 16-12-'13 mijn spreekbeurt maar het lukt me opeens niet om mijn powerpoint op mijn usb stick te zetten.
Zou iemand alsjeblieft antwoord kunnen geven VOOR 16-12-'13.
Thnx.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
21.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoelt vrijdag 20-12-13 denk
Ik?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of jouw spreekbeurt was op vrijdag de 13e.....

Het beste antwoord

Je kan het bestand inpakken als CD. In PowerPoint 2010 is deze optie te vinden onder bestand>>opslaan en verzenden>>pakket inpakken voor CD. Middels deze optie kan je het bestand ook afspelen op een computer waar PowerPoint niet op is geïnstalleerd. Tijdens het opslaan kies je dan je usb stick als opslaglocatie. Let wel op dat het bestand niet groter is dan 4Gig omdat de meeste usb sticks geformatteerde zijn als FAT32 en die kan geen bestanden groter dan 4GB aan. Als je bestand groter is zal je je stick moeten formateren naar NTFS waarmee dit wel mogelijk is..