Ja, dat kan prima! Met skype kan je met iedereen skypen, op voorwaarde dat hij skype heeft. Dit kan op android, ios, windows, en alle andere platforms waar skype op draait!
Jaspro101
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dat vind ik leuk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke. Klopte inderdaad. Dank je wel!

Andere antwoorden (3)

Ja, dit is gewoon mogelijk. Wanneer op allebei de apparaten Skype is geïnstalleerd, maakt de hard- en software verder niets uit.

Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om tussen een laptop en een smartphone te skypen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, het is gewoon een programma, net als facebook en twitter. Je kan het op elk apparaat doen. Als er maar een microfoon inzit
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Facebook en Twitter zijn geen programma's.
Uiteraard, mits je dezelfde Skype versie hebt. Besturingssysteem heeft hier niets mee te maken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je hebt niet dezelfde versie van Skype nodig.