Welke toetsencombinatie en configuratie moet ik hanteren om via mijn acer aspire 5810t hdmi op tv te kijken?

Ik heb geprobeerd de fn toets met f5 maar ik krijg geen signaal en ik heb geprobeerd windows logo met de letter P (ik draai windows 7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Volgens mij moet je ook de Fn toets indrukken dus Fn+F5 of zoiets en wordt die ingeschakeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb in de "Extra uitleg" beschreven wat ik al geprobeert heb dit had ik dus al gedaan. Volgens mij werkt dat alleen voor een vga kabel ...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja maar je spreekt niet over de Fn toets, die dien je ingedrukt te houden anders gaat het dus niet werken
ligt waarschijnlijk niet aan computer instelling maar aan tv instelling,je moet op je tv aangeven dat je een extern apparaat wil gebruiken,op mijn tv zou ik in jou geval moeten kiezen tussen hdmi aansluiting 1-2-3 of 4,en bij andere tv's kan het ook zijn dat je hem gewoon op ext moet zetten.suc6.