Mijn labtop bevat geen cdrom drive, hoe kan ik evengoed software van een cd op mijn laptop instaleren?

Ik heb net Office 365 University besteld, maar kan deze dus niet in mijn laptop stoppen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik weet niet waar je deze gekocht hebt maar als ik zo een beetje kijk op bijgevoegde link is het programma te downloaden, ik weet niet of je je aankoop nog kan annuleren maar dit lijkt me een makkelijkere oplossing dan elke ander.
http://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_BE/pdp/Office-365-University/productID.263156100

Antwoorden (3)

Je zou deze via een andere pc op een USB stick kunnen zetten en dan vervolgens via de USB stick kunnen installeren. Overigens heb je vaak wel te maken met beveiligingen dus of het ECHT kan is de vraag.

Een andere optie is om een externe CD-rom drive aan te sluiten en van daaruit te installeren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of misschien een andere manier zou kunnen zijn via Daemon Tools.
Dit is een programma waarmee je een Virtuele cd drive kan aanmaken en daarop zou je via een usb de files kunnen draaien van de CD.

Ik gebruik zelf voornamelijk de Light versie maar die doet het voor mij prima dus moet geen probleem zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is vooral handig als je programma per se een CD-rom wil lezen.
Een derde optie is over een netwerkje via een andere pc. Samen met een pc of andere laptop een netwerkje maken dus en vis de dvd speler daarvan installeren.