Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Functie 'agenda delen' in Outlook 2013 werkt niet?

Ik heb prive de laatste versie van Outlook. Ik zie de knoppen 'Agenda delen' en 'Machtigingen voor agenda' wel staan, maar kan ze niet gebruiken. Waardoor komt dit? Is er een manier waarop dat wel kan?

10 jaar geleden
in: Software
4.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Deze functies zijn alleen beschikbaar als je Outlook gebruikt in combinatie met een Exchange-server. Meestal is dat alleen het geval met bedrijfsmail.
(Lees meer...)
bamibal
10 jaar geleden
Roxx79
10 jaar geleden
Wilde aangeven via t duimpje dat je antwoord een waardevolle reactie is, maar dat 'niveau' heb ik hier nog niet bereikt om dat te 'mogen' doen. Bij deze dus alsnog bedankt voor je antwoord, hoef ik niet verder te zoeken!
Deze knoppen werken alleen in combinatie met een Exchange server account, een mailserver product van Microsoft, doorgaans gebruikt bij bedrijven.
Veel persoonlijke en privéaccounts gebruiken een ander accounttype, zoals POP3 of IMAP, inclusief Windows Live Hotmail en Google Gmail. Deze accounts kunnen niet met deze functie worden gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Roxx79
10 jaar geleden
Wilde aangeven via t duimpje dat je antwoord een waardevolle reactie is, maar dat 'niveau' heb ik hier nog niet bereikt om dat te 'mogen' doen. Bij deze dus alsnog bedankt voor je antwoord, hoef ik niet verder te zoeken!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding