Functie 'agenda delen' in Outlook 2013 werkt niet?

Ik heb prive de laatste versie van Outlook. Ik zie de knoppen 'Agenda delen' en 'Machtigingen voor agenda' wel staan, maar kan ze niet gebruiken. Waardoor komt dit? Is er een manier waarop dat wel kan?

10 jaar geleden
in: Software
4.1K

Antwoorden (2)

Deze functies zijn alleen beschikbaar als je Outlook gebruikt in combinatie met een Exchange-server. Meestal is dat alleen het geval met bedrijfsmail.
bamibal
10 jaar geleden
Roxx79
10 jaar geleden
Wilde aangeven via t duimpje dat je antwoord een waardevolle reactie is, maar dat 'niveau' heb ik hier nog niet bereikt om dat te 'mogen' doen. Bij deze dus alsnog bedankt voor je antwoord, hoef ik niet verder te zoeken!
Deze knoppen werken alleen in combinatie met een Exchange server account, een mailserver product van Microsoft, doorgaans gebruikt bij bedrijven.
Veel persoonlijke en privéaccounts gebruiken een ander accounttype, zoals POP3 of IMAP, inclusief Windows Live Hotmail en Google Gmail. Deze accounts kunnen niet met deze functie worden gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Roxx79
10 jaar geleden
Wilde aangeven via t duimpje dat je antwoord een waardevolle reactie is, maar dat 'niveau' heb ik hier nog niet bereikt om dat te 'mogen' doen. Bij deze dus alsnog bedankt voor je antwoord, hoef ik niet verder te zoeken!