Als ik op een internet pagina een emailadres aanklik kom ik in het Window Email programma en niet bij Windows Live Mail?

Ik gebruik Google Chrome en als ik op een website een emailadres aanklik kom ik in Windows Email en niet in Windows live Mail. Ik gebruik Windows 8. Hoe kan ik instellen dat ik meteen in Windows live Mail kom? Deze staat ingesteld als standaard account.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Dat kun je regelen via het Configuratiescherm, onder Standaardprogramma's, en dan Uw standaard programma's instellen. Het programma Windows Live Mail stel je dan in als Standaard.

Toegevoegd na 4 minuten:
En daarbij moet je aangeven in de Opties van Chrome (ik weet niet of het daar ook zo heet, want ik gebruik Firefox) onder de Toepassingen dat bij Mailto het programma Windows Live Mail standaard gebruikt wordt.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Perfekt! Het werkt weer als vanouds.
Lekker snel opgelost. Bedankt.