Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik bestanden van de een naar de andere laptop overbrengen?

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft en wil graag muziek, foto's en word bestanden overbrengen van de 'oude' naar de nieuwe, wat is daarvoor de beste of snelste manier.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
3.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

beste en snelste manier is met een USB opslag stick. vaak zijn die 1 GB of meer groot wat ook aangeraden word. je kan een cd schijf gebruiken die genoeg ruimte heeft. of zelf een mobiel die erg veel ruimte heeft. die sluit je dan aan op je laptop en zet je al je bestanden op en daarna stop je hem in je nieuwe laptop en kan je alles van je usb stick eraf halen of kopieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het idd via de mp3speler overgezet, thnx voor de reactie.

Andere antwoorden (2)

voor een paar euro koop je een usb stick van 8 gigabyte, als het niet in 1 keer past doe je het in 2x

Of je koopt een externe harddisk, dan heb je al gauw 500 gigabyte opslag voor rond de 60-70 euro, heb je ook gelijk een backup die je kunt meenemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 een UBS stick.
2 een nas server dan kan je overal in je server waar je ook bent en dan kan je daar alles uithalen wat je wilt dit kost rond de 150 euro voor een simpele.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding