Hoe krijg ik mijn rasterlijnen van Microsoft Project 2010 ook in pdf?

Ik heb in mijn balk scherm ingesteld dat je tussen de taken en dagen een stippellijn hebt zodat je makkelijker kan zien wat waar bij hoort.
Als ik dit ga afdrukken in pdf dan veranderen deze stippellijnen in doorgetrokken lijnen.
Weet iemand een manier om de stippellijnen ook tijdens het printen/opslaan als pdf te behouden?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.5K

Antwoorden (1)

In de volledige versie van Acrobat kan je er voor kiezen niet afdrukbare gegevens af te drukken, helaas is dit een nogal duur programma. Een andere mogelijkheid is om je gegevens binnen Word in een tabel te zetten en de tabel zodanig op te maken dat alleen de horizontale cellijnen dun worden weergegeven. Dan worden ze ook afgedrukt.