Hoe kan ik zorgen dat mijn webcam het weer doet op mn laptop?

k heb een ASUS X75A laptop met een ingebouwde camera. Een halfjaar geleden heb ik mn laptop gekocht, en mn webcam deed het gewoon. Nu sinds ongeveer 2 maanden begint hij kuren te krijgen. De ene keer doet hij het wel en de andere x niet (meer niet dan wel). ik heb ASUS Lifeframe verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Dan geeft hij de melding als ik LifeFrame op wil starten: The Camera is disabled.
Wat moet ik nu doen om ervoor te zorgen dat mn webcam het gewoon weer doet?

Ik ben er dus net achter gekomen dat de driver er niet meer op staat. Wat moet ik nu doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Volgens mij doet hij het dus wel, want ik kreeg dus deze melding. en die heb ik eerder ook al gehad. de ene x doet mn cam het dan wel en de andere x weer niet. maar ik wil gewoon dat als ik mn cam aanklik, dat hij het doet.

Toegevoegd na 1 uur:
Volgens mij doet hij het dus wel, want ik kreeg dus deze melding. en die heb ik eerder ook al gehad. de ene x doet mn cam het dan wel en de andere x weer niet. maar ik wil gewoon dat als ik mn cam aanklik, dat hij het doet.

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan hier stap voor stap via de modelnr Asus wel weer het juiste driver vinden : http://support.asus.com/download/Options.aspx?SLanguage=en&type=1 Als het erna nog niet werkt, kijk dan bv in apparaatbeheer of er "meer nog mist" ;) Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100