Is er een programma om je iPod touch 4g te mirrorren met je PC?

Ik ken het programma airserver al. Hiermee kan ik echter niet het beeld van mijn ipod 4g 'mirrorren' met mn pc. Ik kan alleen audio en video versturen maar niet het echte beeld. Bestaan er programma's waarmee dit wel werkt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

AirServer werkt prima voor mirroring. Het is wel van belang dat je AirPlay kan gebruiken. Naast AirPlay moet je de mogelijkheid hebben om de optie "Synchroon" in te schakelen (zie mijn afbeelding; mijn AirPlay instellingen van mijn iPhone 5).

Je iPod Touch is een 4e generatie. Het is bij dit apparaat niet mogelijk om te mirroren. Dit kan pas vanaf de iPod Touch 5.