Kan je in Windows 8, de wondows 8-modus ook definitief uitschakelen?

Ik erger mij mateloos aan het gebruiks-ongemak van w8. Kan je ook uitsluitend in de xp-modus verder?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ja hoor dat kan absoluut, lees dit artikeltje maar eens en volg de instructies...

Toegevoegd na 23 seconden:
En als je Engels goed is kan je nog dit bekijken:

http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/turn-windows-features-on-off
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan is de metro-interface verdwenen? Dacht het niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees de weblinks eens goed door, jij denkt misschien van niet maar toch is het zo.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
"Deze tweak laat zien hoe je Windows 8 kunt dwingen om na opstarten direct naar het bureaublad te gaan en de Modern UI interface over te slaan." Die slaat het bij het opstarten de metro-UI dus over. Als je op de windowsknop drukt heb je gewoon de metro-UI weer. In feite doet het niet veel anders als dat je na het opstarten de windowsknop indrukt. De tweede laat je niet de metro-ui uitschakelen. Het antwoord slaat niet op de vraag.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien dat je niet snapt wat de vrager met Windows 8-modus bedoelt. https://www.google.com/search?q=metro+ui&rlz=1C1CHFX_nlNL525NL525&um=1&ie=UTF-8&hl=en&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=su8kUtHvBoOqtAaTrIG4DQ&biw=1920&bih=1099&sei=tO8kUoSxGe-p0AXAxYCoBA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk wel, mijn 2de link gaat daar exact over...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je weet gewoonweg niet waar je het over hebt. Lees anders zelf even precies wat de tweede link doet. Laat ik het zo voorstellen: Windows 8: PC aan>MetroUI>Windowsknop>Desktop>Windowsknop>MetroUI Windows 8 met jouw trucje: PC aan>Desktop>Windowsknop>MetroUI>Windowsknop>Desktop Dat is het resultaat, ipv opstarten in de MetroUI kom je nu direct in desktop modus, echter zal je altijd weer in de Metro UI terechtkomen zoals je dat altijd deed (met windows 8) als je de windowsknop induwt. Er zijn wel stukjes code zodat de metro omgeving in de startknop wordt weergegeven (zodat het meer op 7/XP lijkt) maar DIT is niet zo'n stukje code.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan je in Windows 8, de wondows 8-modus ook definitief uitschakelen? Definitief betekent voor altijd, jouw oplossing is niet eens echt tijdelijk.