Bestaat er een app die gegevens door geeft? (zie extra uitleg)

Bestaat er een app die je op twee apparaten kunt installeren en als je op de een wat intypt dat je het da\n op de ander ontvangt. (Ik heb geen zin om telkens mail te gaan sturen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

MSN, Skype, Whatsapp, Ebuddy. Er zijn er genoeg.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dat zijn toch geen apps?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
App is een afkorting van applicatie oftewel programma. Ja, het zijn dus allemaal apps.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar MSN bestaat niet meer!
Ritsuka
10 jaar geleden
whatsapp is een app, en skype is ook als een telefoon app
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@MrBanana1993: Kijk een naar de eerste reactie. Die snapte het dus niet en daar heb ik op gereageerd.

Andere antwoorden (1)

Ja, dit kan heel gemakkelijk via dropbox. Ideaal is dat je meerdere telefoons / computers op 1 box kunt aanmelden.