Waarom installeert mijn PC geen programma's meer?

Mijn PC (Medion laptop 'erazer') deed het eerst gewoon perfect, alsnog heb ik wel een computer re-install gedaan. Alles ging gewoon goed terug naar hoe mijn laptop was toen ik het kocht qua programma's en instellingen.
Na een tijdje merkte ik dat mijn computer geen dingen wilde isntalleren, zoals de installatie van skype of de sims.. ik kreeg dan de melding dat het programma niet meer reageerde zodra de installatie was afgerond.
Ja, ik voer alles als administrator uit dus dat kan het probleem niet zijn.
Ja, ik heb al heel vaak het programma helemaal van mijn PC verwijderd en overnieuw geinstalleerd.
Ik heb ook alle updates van windows.

Wel viel mij op dat ik nu ineens windows 7 home premium heb, eerst had ik de normale windows 7, ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben en als dit het probleem is weet ik niet hoe ik dit moet oplossen.

Alsjeblieft help me want ik word helemaal gek van dit probleem.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
2.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Doe eens een schijfcontrole. misschien is ie wel beschadigd.

Antwoorden (1)

wat is de normale windows 7 ?
kijk eens op de windows sticker welke versie windows er op hoort ? lijk mij sterk dat dat dan opeens een andere versie is, , als hij van je fabriekspartitie komt
kan dat eigenlijk niet tenzij het een keuze menu gaf ?? dan zit er niet veel anders
op dan opnieuw te beginnen ? aangezien je code dan niet klopt ? activatie gelukt ??
lijkt me sterk overigens
Volgens mij heeft dat er verder ook niets mee te maken

wellicht zit er iets van een zware Norton/firewall die nu geen licentie meer heeft op dat de zaak tegenhoudt ? de fabrieks install zet dat oude spul er ook weer op ,haal alle software waarvan de licentie is verlopen er af vooral zaken als norton

met windows update kan je ook wel eens een paar dagen bezig zijn aangezien deze een bepaalde volgorde van installeren aanhoudt, denk je klaar te zijn, komen er alweer ander update binnen of het installeren van programma die later gemaakt zijn halen opnieuw weer andere update binnen. het helemaal up to date maken van een verse installatie van een vroege versie windows 7
kan je echt wel een paar dagen bezig houden
inclusief de service pack
en zaken als flash player dirext x java etc zal vast ook nog ontbreken?

geef niet op meestal hangt het echt van de juiste updates af voordat iets opeens goed gaat werken

tip:

probeer deze scanner eens die zoekt ook heel goed naar windows update
zie expert mode en de uitgebreide volledige scan
capthavoc