Wat is DMR op mijn computer? Waar staat dat voor?

ik heb ontdekt dat ik DMR op mijn computer heb staan. Maar wat is het, en hoe gebruik je dat, en waar staat dat voor? Kan je er ook dingen mee downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt, maar heb vandaag met dmr wel muziek gedownload.

Het beste antwoord

DMR staat voor Digital media receiver, en betekent dat je laptop op een eenvoudige manier mediabestanden kan afspelen die zich op je netwerk bevinden.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
kan je er ook dingen mee downloaden? of echt maar alleen afspelen?