Wanneer ik Advanced System Care 6 koop, zal ik dan altijd de PRO versie blijven houden?

Dit vraag ik mij namelijk af.
Wanneer er dan een update is van het programma - zal ik dan gewoon altijd de PRO versie blijven houden?
Of moet ik het dan weer opnieuw kopen?

Tot nu toe heb ik best goede ervaring met dit programma en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar hoe een PRO versie (legaal) is van een programma.

Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Nee, Advanced Sysytem Care Pro koop je voor een jaar; daarna moet je opnieuw betalen, maar krijg je meestal wel korting. Via de officiële website betaal je 15 euro per pc per jaar en krijg je, voor 7,50 extra, een schijfje thuisgestuurd. (Even zoeken op het internet naar 'advanced systemcare voucher' levert een gratis couponkorting op die je bij het bestellen kunt invullen).

Maar het kan goedkoper. Het blad ComputerIdee heeft nu deze aanbieding:
http://software.computeridee.nl/p13624-iobit_advanced_systemcare_6_pro_1-pc
Hier kun je een licentie voor een jaar kopen voor 9,95 euro.
Gratis kan ook: het programma wordt regelmatig (legaal, maar wel voor niks) aangeboden op b.v. http://nl.giveawayoftheday.com/advanced-systemcare-pro-6/ (licentie voor 6 maanden).

Advanced System Care detecteert 'wel aardig', maar kan malware vaak niet verwijderen: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2419684,00.asp
Overigens heb ik zelf ondervonden dat je erg voorzichtig moet zijn met het programma. Bij mij werden allerlei updates van Microsoft als 'malware' aangemerkt én verwijderd. (Natuurlijk kwamen ze de volgende dag via Windows Update gewoon weer terug op mijn computer).
Pieter2011
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Enorm bedankt voor je reactie.
Ik had het gelezen later over dat je het koopt voor 1 jaar, maar dat van korting later wist ik niet. Ik heb later gewoon een licentie code gevonden op Google, maar toen kwamen ook inderdaad allerlei klachten in zicht over Advanced System Care zelf en soortgelijke programma's. Het probleem is alleen dat ik gewoon een enorm slechte computer heb en het niet kan veroorloven om daar verbetering voor te kopen.
Aan mijn computer valt niets te verbeteren.. daar moet gewoon een geheel nieuwe computer voor in de plaats komen. Hoe dan ook, ik heb wel allerlei programma's nu geprobeerd aangezien het idee erachter toch erg aantrekkelijk en leuk blijft, maar natuurlijk altijd schijn bedriegt en veroorzaakt het alleen maar meer problemen. Nogmaals erg bedankt voor je reactie.
Ik laat deze vraag nog even open in de hoop nog een reactie van je te krijgen, daarna sluit ik het met dit als beste antwoord natuurlijk.
Er zijn ook geen anderen, haha.
Pieter2011
10 jaar geleden
Ja, System Care en populaire programma's als CCleaner en allerlei andere opschoners zorgen ook vaak voor allerlei computerproblemen. Ik gebruik ze wel, maar heb er een hoop ellende mee gehad. Net als jij wil ik die pc graag 'zo snel en schoon mogelijk' maken. Maar eigenlijk heb je niet meer nodig dan wat er standaard op elke pc staat: schijfopruiming en defragmentatie. In jouw geval zou ik gewoon de gratis versie blijven gebruiken. Ik heb zelf gratis de 'betaalde' versie via softwaregifts, bitsdujour of giveawayofteheday, maar die is binnenkort ook verlopen. Houd die sites maar even in de gaten, dan komt er straks wel weer een 'gratis abonnement' langs. Overigens is er maar heel weinig verschil tussen de gratis en de betaalde uitvoering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb na een keer het te gebruiken en na het lezen van vele negatieve reacties op andere sites alle programma's weer verwijderd.
Uiteindelijk is het er eerder slechter dan eerder erop geworden wat ik ook wel verwachtte, maar de hoop in een enorme verbetering van de computer blijf je toch houden wat weer hopeloze pogingen oplevert. Hoe dan ook: je raad Advanced System Care nog wel aan?
Wanneer een licentie code gewoon bloot en open op het internet staat neem ik aan dat als je me ASC toch weer aanraad desondanks de negatieve reacties op het internet, ik net zo goed de volledige versie kan gebruiken.
Pieter2011
10 jaar geleden
Ach ja, zoals zo vaak zijn de meningen verdeeld. Ik gebruik ASC bijna elke dag, maar heb andere opschoners (zoals SlimCleaner, waar heel veel mensen enthousiast over zijn) eruit gegooid, m.u.v. CCleaner. Behalve die verwijderde updates heb ik weinig problemen gehad met ASC. Maar ja, er zijn ook 'felle tegenstanders' van het programma. Aan jou de keuze...
capthavoc
10 jaar geleden
Ik heb ook de pro (betaald) voor 1 pc
Dat is inderdaad een jaarlijks bedrag
maar zo te horen kan jij beter gewoonweg de free versie gebruiken en je poen in een nieuwe pc steken
en later de pro er op
in de free versie zijn enkele beperkingen
waaronder dat je updates elke keer handmatig moeten installeren
en als er een upgrade is kom je vanzelf weer langs de betaalpagina
is een beetje irritant maar niet onoverkomelijk.
maar de klachten die anderen hier beschrijven ben ik nog nooit tegengekomen.
het is een geweldig programma. En echt de moeite waard ik heb het op 1 computer gekocht
de andere pc gebruik ik gewoon de free editie
dat is grotendeels afdoende