Weet iemand met welk programma ik alle ongelezen e-mails kan beantwoorden?

Beste lezers,

Ik zoek een programma dat ALLE ongelezen e-mails kan beantwoorden. Deze berichten zijn van mensen die ik niet in mijn contactenlijst heb staan. De software moet ze dus allemaal hetzelfde bericht kunnen versturen. Het bericht is voor alle mensen hetzelfde gelukkig.

Dit moet toch kunnen zou je zeggen ?

Weet iemand hoe dit kan? Bij welke mail provider en/of welke software?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
capthavoc
10 jaar geleden
Wat wil je ze dan precies zeggen ? want er is ook de signature optie als je op vakantie gaat of zoiets dan je melding dat jer niet bent tot dan en dan Bv
maar dat geld alleen voor nieuw inkomende mails. hoe belangrijk is het om iedereen te mailen ? want ik denk dat het soms zelf onverstandig is allemaal te mailen zeker als het om spam mail gaat

Antwoorden (2)

Ik geloof niet dat een dergelijk programma bestaat. Het is naar mijn mening ook niet iets dat je zou willen. Zo'n programma zou er zomaar voor kunnen zorgen dat hele mailservers onbruikbaar worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In veel mailprogramma's kun je een autoreply instellen of een afwezigheidsmelding.
Hiermee kun je de binnenkomende mails voorzien van een antwoord.

Ook is dit vaak op de mailserver via je provider in te stellen.
Ik zou contact opnemen met je provider of zij een dergelijke optie hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan alleen met mailtjes die vanaf nu binnenkomen, niet met mailtjes die al binnen zijn en ongelezen zijn.