hoe maak je een toturial van xbox voor youtube?

We willen graag een toturial maken van een spel. Dit filmpje willen we op youtube zetten. Gewoon het beeldscherm filmen met een camera is niet mooi. Heeft iemand enig idee hoe je dit moet doen of wat je hier voor programma voor nodig hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ikzelf zal eens proberen of ik rechtstreeks kan opnemen naar mijn HD die aangesloten is op mijn TV terwijl ik mijn PS3 aan heb staan.
Voor zover ik weet is het niet mogelijk om je PC te gebruiken als recorder maar pin mij hier niet op vast. Ik zal je op de hoogte ervan houden.

Antwoorden (1)

Een aanrader is Hauppage.
Helaas is deze recorder nogal prijzig, € 199,00.