Hoe stuur ik een puls naar een router voor reset?

Ik wil een belkin router resetten vanaf de pc die met lan verbinding is verbonden, kan ik dan een puls vanaf mijn computer sturen via een software oid zodat hij reset? Of is dit niet mogelijk?

Gr max

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is een Belkin ed8f47

Antwoorden (1)

Ja, dat kan. Dan moet je eerst naar het IP-adres van je router gaan, voor Belkin routers is dat standaard 192.168.2.1. Vul dat in in je browser, dan moet je inloggen en dan krijg je de settings van je router te zien. Daar kan je een reset doen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, ik bedoel buiten het inlggen om via een software oid??