Waarom werkt Google Chrome niet meer?

Als ik google chrome opstart, dan opent het scherm maar gebeurt er verder niets. Ik kan geen websites bezoeken maar bijv. ook niet de map met geschiedenis of extensies openen. Het scherm blijft namelijk gewoon wit.

Na een tijdje komt er een pop-up met daarin:

'Niet-reagerende pagina’s:
Nieuw tabblad'

Opnieuw installeren en updaten heeft niet geholpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.3K

Antwoorden (1)

er is vast ergens een ext of add on in de weg oid ?
maar het is vast zoeken naar een speld in een hooiberg
probeer een malware scan ed
nadat je google chrome verwijderd hebt
probeer dit eens
start
config scherm
standaard programma
en zet Internet explorer tijdelijk even als je standaard programma voor internetgebruik voor alles
en werk er een tijdje mee

kijk of je daar ook problemen hebt ???
zo niet
laat ccleaner even een scan doen
en ruim alle caches van internet ed op

en probeer daarna nog eens google chrome er opnieuw op te zetten
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Na het scannen en verwijderen van de gevonden malware, werkt chrome nog steeds niet. Als ik chrome opnieuw installeer werkt het totdat ik het venster sluit, als ik chrome dan opnieuw open heb ik hetzelfde probleem. Een enkele keer doet chrome het toevallig wél.
capthavoc
11 jaar geleden
Ik denk wel dat chrome goed werkt maar heb je misschien een startpagina ingesteld die elke keer veranderd van url ? Want dan loop hij misschien vast op een pagina die hij niet meer kan vinden?
probeer dit eens ga naar de instellingen van chrome en kijk bij opstart pagina
daarbij staat meestal ook
Verder gaan waar ik gebleven ben
als deze aangevinkt staat
veranderd dat eens naar een vaste startpagina ?
stel pagina in stel eventueel ook in de startknop zichtbaar maken
en koppel daar een standaard pagina als google.com zelf aan
verwijder dan nog even je geschiedenis
en probeer het nog eens
ik geloof niet dat het ene probleem is van chrome maar van de
eerste pagina die hij probeert op te zoeken
als die constant veranderd van naam of url zal ie daarom waarschijnlijk vastlopen in de cache
dat kan het geval zijn bij bijvoorbeeld pagina,s als facebook ed
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan niet bij de instellingen komen, ook dan blijft het scherm wit. Ik kan dus niet mijn startpagina veranderen. Ik weet ook niet hoe ik een standaardpagina als google.com zou kunnen koppelen aan de startknop. Mijn opstartscherm is het standaard scherm waar de 8 meest bezochte sites staan weergegeven.