Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom werkt Silverlight niet op Google Chrome?

Als ik Magister (een programma waar je o.a. je cijfers online kan zien) open, dan staat er dat ik Silverlight moet installeren, anders werkt het niet. Nou ik heb het dus geïnstalleerd, alleen geeft hij nog steeds aan dat ik de Plug-in niet heb geïnstalleerd. Opnieuw opstarten helpt niet. Ook heb ik al gekeken bij chrome:plugins, maar daar staat de Silverlight Plug-in ook niet.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

misschien dat je chrome als standaart browser moet maken?
ik gebruik zelf ook magister maar ik kan er wel gewoon op via chrome.
mocht niks lukken probeer dan internet explorer te installeren of een andere browser.
als je een smartphone heb kan je ook nog de meta app downloaden, die werkt ook gewoon prima, en ook nog handig voor onderweg
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controlleer eens op de pagina van Silverlight of je hem daarwerkelijk geïnstalleerd hebt.

http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

Indien hij aangeeft dat dit het geval is is het prima, zo niet probeer hem eens te verwijderen vanuit configuratiescherm software/programma's en dan opnieuw te installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding