Waarom werkt Silverlight niet op Google Chrome?

Als ik Magister (een programma waar je o.a. je cijfers online kan zien) open, dan staat er dat ik Silverlight moet installeren, anders werkt het niet. Nou ik heb het dus geïnstalleerd, alleen geeft hij nog steeds aan dat ik de Plug-in niet heb geïnstalleerd. Opnieuw opstarten helpt niet. Ook heb ik al gekeken bij chrome:plugins, maar daar staat de Silverlight Plug-in ook niet.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.7K

Antwoorden (2)

misschien dat je chrome als standaart browser moet maken?
ik gebruik zelf ook magister maar ik kan er wel gewoon op via chrome.
mocht niks lukken probeer dan internet explorer te installeren of een andere browser.
als je een smartphone heb kan je ook nog de meta app downloaden, die werkt ook gewoon prima, en ook nog handig voor onderweg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Controlleer eens op de pagina van Silverlight of je hem daarwerkelijk geïnstalleerd hebt.

http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx

Indien hij aangeeft dat dit het geval is is het prima, zo niet probeer hem eens te verwijderen vanuit configuratiescherm software/programma's en dan opnieuw te installeren.