Hoe maak ik een foto in lettervormen?

Hiermee bedoel ik dat de foto geen achtergrond heeft maar de vorm van de zin.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
11 jaar geleden
Ik snap niet precies wat je bedoeld, heb je een voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je de letters van de zin "uitgesneden" in de foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat bedoel ik

Het beste antwoord

Daar heb je een grafisch programma voor nodig. Op de eerste plaats moet de letter groot genoeg zijn, voldoende vlees hebben. Je kunt een letter zien als een vlak met een rand erom. Als je nu het vlak vult met de foto zul je begrijpen wat er ontstaat. Dit kun je doen in CorelDraw.
Je kunt ook de foto inlezen in b.v. Adobe Photoshop. Je plaatst de tekst er overheen en maakt die dan doorzichtig. dan tekst selecteren, samenvoegen en kopieren naar een nieuw werkblad. Eenvoudig is het niet maar ach een hobby mag tijd kosten.
Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bedankt!