Wat is een goeie android launcher?

Ik heb gehoord dat een launcher je telefoon sneller maakt, alleen heb ik nu op mijn telefoon een hele fijne en mooie android. Wat zal ik doen, een launcher erop zetten of zo laten?

Toegevoegd na 13 minuten:
Oja het moet gratis zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nova launcher of Apex launcher
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit mij helemaal aan bij YvoELLING, Nova en de Apex launcher zijn goed en snel. Als je nog iets meer wilt customize zou ik ADWLauncher EX aanbevelen. En als je toch meer een launcher zoekt met widgets in een bepaald thema kun je voor GO Launcher EX gaan.

Ik zou zeggen ga wat testen en kijk welke jij het lekkerste vindt werken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou sowieso een andere launcher erop zetten wat dit verbetert (bijna) altijd de gebruikerservaring.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu Apex, maar wordt hij hier ook sneller van? Of houdt de batterij het hier langer mee?