Wat zijn mogelijkheden binnen Windows Live Mail om deze leesbaarder te krijgen??"

Als voorbereiding op de overstap naar Win7 binnenkort, probeer ik nu te wennen aan WLM .
Erg wennen na kleine 10 jaar XP en OE, maar ja...

Zoals meer mensen nu, heb ik meerdere mailadressen, omdat bijna alle 'post' nu via de PC gaat en om chaos en blunders te voorkomen voor ook meerdere interessegebieden een 'eigen' mailaccount ;)
Zijn wel intussen 8 geworden en meesten worden dagelijks gebruikt!

Zie plaatje:
Deze staan links in beeld zoals op plaatje en kon ik gelukkig een kleurtje geven en fonts aanpassen.
Rolmenu geeft PER account die eigen mappen steeds aan en vind ik persoonlijk zeer onnodig en onhandig!

Eronder staan 'ingeklapt' ook nog alle 'opslagmappen' waarin intussen de back-up zit van de meeste eerdere mails van jaren...
Letters zijn daar feitelijk (voor mijn zicht te klein) maar aangepast als dit kan , zal betekenen dat hele WML te groot wordt en onleesbaar of zo?

Hetzelfde is ook al zo met alle berichtkoppen van de binnengekomen mails per account, is dit instelbaar?"

Weet jij het antwoord?

/2500

De WLM 2012downloaden en installeren die is gewoon beter leesbaar t.o.v de oude versie die je hier afgebeeld hebt en deze kan je nog wat aan jouw keuze aanpassen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100