Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een programma van een PC kopieren naar een andere PC?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht. Op de oude laptop stond het programma Windows Movie Maker. Dit is een wat oudere versie. Ik probeerde deze versie te downloaden, maar dan krijg ik steeds de nieuwe versie op mijn laptop. En deze bevalt niet goed. Nu probeer ik het programma van mijn oude laptop te kopieren naar mijn nieuwe laptop, maar dat lukt niet. Hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
5.5K
Powergen
11 jaar geleden
Heb je nu Windows 7 of windows 8?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De oude laptop heeft windows 7 en de nieuwe windows 8

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

je zou kunnen proberen om de toepassing van het programma (windows movie maker) wat je op je oude laptop hebt staan te kopieren naar je nieuwe laptop en daar te installeren, dat lijkt me een mij wel de oplossing
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had het programma gekopieerd, maar als ik de map dan open zie ik een hele rij mappen. Met o.a. de map MOVIE MK. Daar staat achter dat het een toepassing is. Als ik die map open dan kom ik wel in het programma, maar ik kan geen video's binnenhalen. Het lijkt of ik dan dingen mis.
De enige manier waarop dit kan is het installatiebestand overzetten op je nieuwe computer. Dan pas kan je hem daarop installeren. Simpelweg het programma ( het icoon of de map) kopiëren gaat helaas niet werken. Ook zou je eens rond kunnen kijken op oldversions.com. Een grote verzameling van ouderen software versies
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding