kan ik zonder problemen regclean pro verwijderen en dan ccleaner erop zetten als alternatief?

ik heb regclean pro, maar blijkt ddat ik het moet kopen. kan ik het zonder problemen verwijderen en dan cccleaner erop zetten? wat doet regclean pro eigenlijk, beschermt het mijn pc ook tegen virusen? programma stond er al op, hij is van een ander geweest mijn computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Regclean beschermt je computer niet tegen virussen, waar regclean voor zorgt is dat het register in je computer word opgeschoond.
Dit register kan je vergelijken met een grote kaarten bak die door regclean weer even netjes word gemaakt.
Je kan het zonder problemen verwijderen en eventueel CCleaner er op zetten