Hoe schakel ik outlook mappen synchronisatie uit ?

Sinds kort, elke keer als ik outlook opstart kan ik er een sigaar bij opsteken, voor dat eindelijk na ca. 10 minuten de nieuwe mails binnen rollen. Dit is begonnen nadat ik al mijn e-mail mappen opnieuw heb geordend! Outlook is maar steeds bezig de mappen aan het synchroniseren met de server. Hou schakel ik dat uit? ik ben enige gebruiker dus er hoeft niets te worden gesynchroniseerd . (gebruik windows 7 en office 2013)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het Synchronisatiecentrum kan niet worden uitgeschakeld, las ik zonet ook al, maar heb je onderstaande al geprobeerd? Een synchronisatierelatie beëindigen? Klik op de knop 'StartAfbeelding van de knop Start', klik op Alle programma's, klik op Bureau-accessoires en klik vervolgens op Synchronisatiecentrum. Klik met de rechtermuisknop op de synchronisatierelatie die u wilt beëindigen en klik op Verwijderen. Bron en extra info: http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/How-to-keep-your-information-in-sync Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100