waarom rendert sony vegas 12 zo raar?(zie bechrijving)

Er zijn eigenlijk 2 problemen, het eerste is dat sony vegas pro geen video's die ik heb opgenomn met dxtory wil renderen, hij stopt altijd ergens in de 90% en dan crasht sony vegas pro
Het tweede probleem is dat als hij dan toch een video wil renderen, dat de video dan op bepaalde momenten opeens naar HELE lage kwaliteit gaat en dan na een paar seconden terug normaal gaat, help AUB!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat de video tijdens het renderen naar een hele lage kwaliteit of nadat de video gerenderd is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nadat de video gerenderd is

Antwoorden (1)

Het crashen van sony vegas pro kan aan verschillende factoren liggen, als je niet zo'n hele snelle pc hebt zal het programma eerder crashen. Ook als je pc veel andere dingen tegelijkertijd aan het doen bent.

En kan ook komen door een niet ondersteund bestandstype, pixel ratio of een verkeerde codec instelling.

Wanneer dit probleem nog vaker voor komt, ook met ander video/videotypes, even contact op nemen met de makers of even wachten op een update.