Op mijn ipod staat ios 6.1 maar ik wil ios 6.0 is het mogelijk om het weer 6.0 tekrijgen zoja, hoe?

Op mijn ipod staat ios 6.1 maar ik wil ios 6.0 is het mogelijk om het weer 6.0 te krijgen zoja, hoe?

Toegevoegd na 31 seconden:
Hoe zet ik op mijn ipod Ios 6.0?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil je terug?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom wil je het doen eigenlijk? (Om jailbreak redenen kun je beter bij
iOS 6.1 blijven)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Luckyboy waarom zou ik dan bij 6.1 blijven?
Heb je dan nog je Cydia en de gejailbreakte AppS of zijn die ook weg

Antwoorden (3)

ja dat is mogelijk, dan moet je hier je toestel zoeken http://gdeluxe.com/tag/ios-6-download/ en downloaden. dan zoek je waar het opgeslagen staat, in welke map. dan start je itunes op en ga dan naar je ipod. daar druk je op: software update alleen je moet shift ingedrukt houden en dan op software update drukken. dan opent zich een map. dan ga je naar het bestand waar je ios opgeslagen hebt. daar druk je op en itunes geeft verdere instructies
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is niet mogelijk. Tenzij je een SHSH blob aangemaakt had toen der tijd dat je nog op 6.0 zat, zo ja dan kun je downgrade. Zo een SHSH blob is tegenwoordig vereist en zijn afgestemd op je apparaat waardoor het niet mogelijk is om er een te downloaden van het internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat niet tenzij je SHSH blobs hebt van je idivice. Als je die hebt kun je via tinyumbrella downgraden naar IOS 6. Laatst heb ik wel mn oude iphone 3g van ios 4.2.1 naar 3.1.3 gekrgen via de pwnd dfu mode. Waarschijnlijk werkt dit niet met de nieuwere idivices.