Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe ga je terug naar je google zoekopdracht in Google Chrome?

Wanneer ik iets zoek via mijn browser google chrome (gebruik van gewoon de balk waar ik de internetpagina's ook in typ) kom uiteraard uit op een google zoekopdracht. Wanneer ik dan op een gevonden website klik en vervolgens weer terug wil naar de zoekopdracht kom ik uit bij een nieuw tabblad. Hoe kan ik dit regelen dat ik dan weer bij die zoekopdracht uit kom? Anders moet ik telkens die zoekopdracht opnieuw intypen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
845

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Wat je even kunt proberen is als je een website hebt bezocht na het gebruik maken van google, en je wilt weer terugkeren naar de website, even de backspace toets indrukken (op je toetsenbord)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je op het pijltje naar links, naast die adresbalk, drukt, zou het toch in principe moeten werken? Wat chrome de laatste tijd bij mij doet, is als ik op een link op druk, na dat ik een zoekopdracht heb gegeven, is dat hij die link opent in een nieuw tabblad. Dus misschien dat je zoekopdracht in een ander tabblad is blijven staan? En anders kijken bij de pagina Nieuw Tabblad > recent gesloten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding