Hoe brand ik simpel één videobestand op een DVD zonder menu en dat soort fratsen?

Wat ik dus wil is dat de DVD in DVD-spelers werkt maar hij hoeft geen menu te hebben. Windows DVD-maker werkt helaas dus niet :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Ik heb dat ooit gedaan met DVDFab. Dat is speciale software om dvd's te rippen. Je kunt dan in de opties aangeven of het menu ook mee moet in de rip.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DVD shrink doet hetzelfde. Daar kun alle meuk verwijderen en puur de film met ondertitels op een dvd zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uhm, ik wil niet een DVD rippen maar ik wil er eentje branden. Ik heb zelf een filmpje gemaakt (wmv) en die moet gebrand worden...