Hoe kan ik mijn emailadres wijzigen binnen facebook?

Ik heb als inlognaam in facebook mijn emailadres. Met de komst van glasvezel is dat veranderd. Kan mij iemand vertellen hoe ik dit binnen facebook kan wijzigen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
38.3K

Het beste antwoord

Wanneer je ingelogd bent op facebook zie je rechtsboven een sterretje. Wanneer je daarop klikt kun je naar accountinstellingen gaan. Vervolgens ga je naar bewerken van je e-mailadres. Dan kun je een e-mailadres toevoegen en die vervolgens instellen als je primaire e-mailadres. Dit is dan dus ook je nieuwe inlognaam.
Daarna kun je dan je oude e-mailadres verwijderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel hartelijk dank is prima gelukt, klasse uitleg.