Hoe maak je een herstelschijf van windows 8?

Ik wil graag een backup maken van mijn hele computer, met windows 8 erop, maar ik heb geen idee hoe dit te doen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Ik kan momenteel niet bij mijn Windows 8 om het te checken, maar een herstelschijf maken zou op dezelfde manier moeten gaan als bij Windows 7: Configuratiescherm > Systeem en beveiliging > Back-up maken en terugzetten > Een systeemkopie of systeemherstelschijf maken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik dan op een herstelstation maken klikken? Zoja, de computer zegt dan dat hij alles op de schijf verwijderd klopt dat? Alvast bedankt!

Andere antwoorden (1)

Als je op de volgende link klikt: http://go.microsoft.com/fwlink/?LinkID=262204
dan start de originele download van Windows 8.
Dan moet je je product code invoeren. en dan download hij windows 8 en dan kan je ervoor kiezen om een schijf te maken bijv DVD of USB.
En dan heb je een schijf,

Succes