Foutmelding tijdens windows update Foutnummer: 0x80244019. Wat kan ik hier aan doen?

Tijdens het update van xp krijg ik de volgende fout melding?
Foutnummer: 0x80244019
Sinds 3 dagen heb ik nieuwe windows geinstaleerd omdat er een trojan op zat en nu kan ik niet meer update of op site's komen waar DidiD voor nodig is.
Iemand een oplossing?

Toegevoegd na 29 minuten:
Heb me hele pc al door lopen met virus scanners zoals norton en search en destroy.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je de hieronder staande programmake download en installeerd zal het probleem opgelost worden…

Download dit programma, vervolgens installeren en daarna eerst updaten. Wel goed lezen. Daarna laten scannen. Duurt wel ff maar daarna moet je alles repareren.

Succes in ieder geval ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb me hele pc al door lopen met virus scanners zoals norton en search en destroy.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probleem opgelost maar lag niet aan spyware ;) in gun je die 10 punten omdat ik me punten terug wil ;)