hoe kopieer je foto naar een usb stick?

Ik heb een Asus tablet.

Nu heb ik foto's op mijn tablet staan die ik er af wil kopieren.

Wat kan ik wel, naar de map gaan en de bestanden selecteren en kopieren,
vervolgense naar mijn usb stick gaan, map aan klikken waar ik de bestanden wil plaatsen...

Maar dan kan ik op geen enkele manier vinden,
hoe ik nu kan plakken...

weet iemand raad

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
2.8K

Antwoorden (1)

Sluit je Tablet aan op je PC door middel van de USB kabel.
Open in Deze computer je tablet.
Als je een geheugenkaartje erin hebt, kan het zijn dat hij 2 mogelijkheden toont bij DC.
Ga naar de photomap en selecteer de foto's die je graag wilt kopieren.
Je kunt dit doen door je CTRL toets ingedrukt te houden en dan met je muis op de foto's klikken.
Vervolgens druk je op CTRL + C.
Open je stick in Deze computer en druk op CTRL + V.
Nu kopiert hij de foto's naar je stickje.